BIO Česnek granulovaný

Neohodnoceno

Odhání upíry a chutná gurmánům! Kdo se mu vyhýbá kvůli strachu ze zápachu z úst, ten o dost přichází. Mnohými milován a jinými nenáviděn dává česnek pokrmům jejich charakter. Jeho intenzivní, ostré aroma se při vaření nebo pečení rychle změní a chutná podstatně sladčeji a jemněji než syrová varianta. Česnek je zvláště oblíbený ve střední a jižní Evropě, kde zjemňuje těstoviny, zeleninové pokrmy a pečeni. 

standardní cena: 65 Kč –9 % 59 Kč
Dostupnost: Skladem
BIO Česnek granulovaný
Neohodnoceno
00325 cesnek
Akce
65 Kč –9 %

Detailní popis produktu

Některé španělské Tapas, obzvláště „Gambas al ajillo“, žijí z intenzivního aroma česneku. Stroužky chutnají obzvláště dobře v kombinaci s olivovým olejem. 

TIP: Protože česnek při pečení velmi rychle hořkne, mělo by zahřívání probíhat při mírné teplotě a rychle.

KDE VYUŽÍT: brambory, zvěřina, luštěniny, ryby, pečené maso, jehněčí maso, dušené maso, zelenina, jídla z jednoho hrnce, mořské plody, polévky, drůbež, pesto, špenát, hovězí maso, houby, vegetariánská jídla, grilování, zapékání, pomazánky

 

SLOŽENÍ:

Česnek bio

Česnek bio

Doplňkové parametry

Kategorie: Koření
Vegan: Deklarováno výrobcem
Zemědělství: BIO
Objem: 40g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Myšlenka SONNENTORU vznikla v roce 1988 v rakouské vesničce Sprögnitz. Zakladatel Johannes Gutmann byl tehdy třiadvacetiletým mladíčkem, který na jednu stranu chtěl pomoct sedlákům z rodného chudého kraje, na stranu druhou ale také sám potřeboval práci. Byl nezaměstnaný a chtěl zůstat v místě, kde vyrůstal.

Johannes Gutmann byl horlivým zastáncem ekologického zemědělství již v době, kdy slovo „bio“ ještě neexistovalo. V osmdesátých letech si obecně nikdo nedělal takovou hlavu s potravinami – odkud pocházejí, co je v nich nebo jak byly suroviny vypěstovány a produkty vyrobeny. Gutmann ale věřil, že nejlepší cesta pro zdravý život, životní prostředí a budoucnost je cesta ekologického zemědělství.

A tak jako 23letý začal objíždět místní trhy, nabízel balené bylinky, čaje a koření od místních sedláků a stal se v místním regionu známou postavou. Vedle kvalitních bioproduktů mu k opravdovému průlomu pomohly jeho první „ochranné známky“. Staré sedlácké kožené kalhoty, které dostal od svého otce a kulaté červené brýle. Lišil se od jiných tím, že prodával byliny, čaje a koření s příběhem lidí, kteří je vypěstovali. 

Na stejných principech zakládal s Tomášem Mitáčkem v roce 1992 český SONNENTOR na jižní Moravě. Ten není jen nějakou „levnou“ dceřinnou společností na východě, kde se využije levné pracovní síly. Veškerý zisk zůstává ve firmě a investuje se pro rozvoj areálu v Čejkovicích a skvěle se daří také rozvíjet místní lokální spolupráce v regionu jižní Moravy. Skvělou spoluprací obou firem se od začátku snažíme rozvíjet evropskou myšlenku přeshraniční spolupráce.

 logo-sonnentor-velka